1. |
|
Bagaimanakah cara untuk membuat aduan kerosakan dalaman UPNM? |
|
|
|
|
|
Aduan kerosakan dalaman di UPNM boleh dibuat melalui cara berikut; |
|
|
|
|
|
1.1. Membuat aduan melalui Portal Elektronik Komen & Aduan (PEKA). |
|
|
|
|
|
1.2. Membuat panggilan ke JPP di sambungan 3465 Encik Wan Ahmad Mukhlis Shah bin Wan Ilias dan sertakan |
|
|
maklumat seperti berikut; |
|
|
1.2.1. Aduan |
|
|
1.2.2. Lokasi |
|
|
1.2.3. Nama Pengadu |
|
|
1.2.4. Nombor Telefon |
|
|
|
|
|
1.3. Menghubungi pegawai di bawah mengikut kategori aduan; |
|
|
|
|
|
Aduan Awam 3067 : Perkhidmatan Water Cooler, Pembersihan / Pencucian, Makhluk Perosak |
|
|
|
|
|
Aduan Mekanikal 3415 : Lif Penumpang, Penyaman Udara, Pam, Pencegahan Kebakaran |
|
|
|
|
|
Aduan Elektrik 3538 : Lampu, Soket / Plug, Trip, Suis, Telefon (Gangguan / Kerosakan Telefon) |
|
|
|
|
|
1.4. Menghantar surat rasmi kepada Pengarah JPP yang ditandatangani oleh Ketua FPJB masing-masing. |
|
|
|
2. |
|
Bagaimanakah cara untuk membuat permohonan pinjaman peralatan untuk kegunaan dalaman UPNM? |
|
|
|
|
|
Permohonan pinjaman peralatan boleh di buat dengan mengisi borang UPNM.JPP.008 Borang Pinjaman Peralatan |
|
|
beserta dengan memo / surat kelulusan aktiviti dan menghantar terus ke pejabat pentadbiran JPP. Pegawai JPP yang |
|
|
bertanggungjawab dalam urusan pinjaman peralatan adalah Encik Mohd Faizal bin Musa, sambungan 3415. |
|
|
|
3. |
|
Siapakah yang boleh membuat pemohonan pinjaman peralatan dari JPP? |
|
|
|
|
|
Hanya kakitangan UPNM sahaja yang boleh membuat permohonan pinjaman peralatan dari JPP. Pelajar adalah |
|
|
dilarang sama sekali membuat sebarang urusan permohonan pinjaman, pengambilan dan pemulangan peralatan. |
|
|
Pelajar perlu melantik koodinator atau staf UPNM untuk membuat pengambilan barang bagi menyokong aktiviti |
|
|
tersebut. |
|
|
|
4. |
|
Bagaimanakah caranya untuk membuat pendaftaran pembekal UPNM? |
|
|
|
|
|
Dimaklumkan bahawa Sistem eP@UPNM (Pendaftaran Pembekal) telah dibangunkan dan digunapakai pada |
|
|
15 Jun 2023. Pihak pembekal / syarikat / kontraktor perlu berdaftar dalam Sistem eP@UPNM untuk menyertai perolehan |
|
|
menyertai perolehan di UPNM. Pihak pembekal / syarikat / kontraktor perlu log-in di portal sistem eP@UPNM |
|
|
( https://eperolehan.upnm.edu.my/ ) bagi tujuan pendaftaran. Laman Sesawang Rasmi Pejabat Bendahari UPNM. |
|
|
Sebarang pertanyaan tuan / puan boleh emelkan pada This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. atau hubungi melalui telefon |
|
|
di talian 03 - 9051 3400 ext 4579. |
|
|
Dokumen yang perlu ada adalah: |
|
|
a. Sijil Pendaftaran Syarikat Dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM). |
|
|
d. Sijil CIDB / Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) Tertakluk kepada Kod Bidang Kerja. |
|
|
c. Sijil Perolehan Kerja Kerajaan. |
|
|
d. Sijil Taraf Bumiputera. |
|
|
|
5. |
|
Bagaimanakah caranya ingin membuat permohonan penggunaan fasiliti UPNM? |
|
|
|
|
|
Bagi fasiliti Dewan Pendekar l Dewan Bestari l Dewan Theatrette pertanyaan kekosongan hendaklah berhubung terus |
|
|
dengan pihak Pusat Pengurusan Akademik dan Pengijazahan di sambungan 4601. |
|
|
|
|
|
Bagi fasiliti Dewan Zulfaqar Pegawai JPP yang bertanggungjawab adalah Encik Mohd Asraf bin Zakaria, |
|
|
Encik Muhamad Afiq bin Abu Bakar dan Encik Muhammad Danial Fitri bin Zahar. |
|
|
|
|
|
Bagi Bilik Mesyuarat Jabatan Pembangunan dan Penyelenggaraan, untuk pertanyaan kekosongan, sila berurusan |
|
|
terus dengan staf pejabat pentadbiran Jabatan Pembangunan dan Penyelenggaraan di sambungan |
|
|
3465 Encik Wan Ahmad Mukhlis Shah bin Wan Ilias / 3415 Encik Mohd Faizal bin Musa. |
|
|
Sila isi borang UPNM.JPP.002 Borang Penggunaan Bilik Mesyuarat dan borang ini hendaklah dihantar ke |
|
|
Jabatan Pembangunan dan Penyelenggaraan tiga (3) hari sebelum tarikh penggunaan. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|